Smile to hide my pain (:

12:42 AM







Everyone deserved to have their own smile (:
Gonna share my weakness in life . Wow Meghaa cerita pasal weakness.. aku rasa semua ada kelemahan tak begitu ?? 
Jadi Meghaa manusia juga. So ada sahaja kelemahan ..
I'm taking part in this contest to win myself an Invisalign treatment worth RM20,000.



Ketakutan aku bila doktor gigi mai datang sekolah hahha HORROR kan ??? Rasa nak duk bawah meja ikat tangan kat kaki meja :D Doktor biasa nak buat injection pun aku da cuak ! Ni kan doctor gigi mai datang lagi cam Watson Nyambek aku lari. Pernah sekali terjadi kes nurse gigi tuh mai masuk bilik darjah paihtu panggil nama sensorang termasuk la aku =___=' Masa bejalan ke bawah tempat rawatan aku rasa air kencing ni da bertakung 1.5ml dah. Nak membuang tak terasa laahhh...

Masuk je usha doctor mana tahu ade pekenan nak buat suami upahan tak gitu ??? :D 
Ok semua doctor gegirl. Masuk ngn pegang kad pe semua nurse tu tanye nak check gigi yer...aku terus cakap TAK...aku nak bgtahu budak ni tak mai harini *aku hold kad gigi sendiri* HAHAHHAHAHAH 
Nurse terkebil2 weeiii ...terus aku letak aku bla. APA KAU FIKIR KAU SELAMAT ! Esok depa mai panggil muka aku lagi...kamu bukan budak yg sama semalam ?? 
*kuang hajaq dia ingat*
Ohhh nak lari daripada check la tuh !aku ... ehhh manede bukan nama saya tuh semalam 
=__=  depa duk gelak2 aku daa...

Dapat laaa Doktor pompuan yg mak aiiii ganehh *ganas*

Dia kokak nye la gigi aku yang suci ni. Masa duk baring tuh dia kokak gigi aku sampai berdarah ...tak duduk senyap la aku nak protect gigi aku ni.
Last, Doktor tuh marah baru aku senyap T__T' Bila sudah aku ingat pengakhiran rupanyaaaaaaaa. Depa panggil nama aku ! Akk nurse cakap gigi aku kene cabut T__T jatuh saham weeii... Selesai cabut 2, 3 hari depa panggil lagi tuk tampal gigi =__=' 
teruknyee! 

Last cabut gigi form 5. Dapat doctor Chinese lelaki yang cool giler dari pompuan giler tuh...sampai ulser tepi mulut aku.
Masa dia bgtahu nak bius aku da mengalir dah airmata aku kata takmo..
Dia pujuk aku" awak, inject bius tak sakit * selepas 4minit berlalu doctor panggil lalu dia sepak manja pipi aku yg gebu ni. Nak tgk bius tu jalan ke tak... weii tak rasa pun +__+ rasa kene tampaq doploh kali mmg takda hal wei. 
Bila dia kata nak cabut jer aku da rasa dunia gelap jer airmata aku dah mengalir dah ketakutan hahah (cenggeng weeei)
Doctor tuh tanya2 la aku cam polis pencen nak psychology aku kan ....
Duduk mana, adik beradik bape org, sekolah amik jurusan ape. Sambil jawab dia tarik gigi aku ! Fuhhhhhhhh rasa nak tercabut mulut =___='
Tapi tak sakit pun .... 



Ehsan: GOOGLE

Comel kan ?!! Rasa selesai semua tenang hati aku :DD Gigi aku selamat lah dicabutkan T.T' 

Tu lah weakness aku ! Bila tgk orang lain senyum jeles jer padahal sendiri punye crowded kan. Dulu nak cabut jer takut.tu lah PADAN MUKA X_x'
Dulu masa mak pregnant aku, dia suka 
tengok gigi orang yg ade taring2 




ehsan: GOOGLE

Tapi tak ketara mana lah . Kami ni mmg generasi gigi VAMPIRE ;D
dari abang sampai yang last semua vampire .Bila aku gelak =__= untuk jenis gigi bersepah kompom la malu2 ==' duk je laaa senyum kan ?!
bila nampak gigi akward pulak! so delete pulak gambar tu amik selfie lain HOHOHOHO 
InshaAllah nak juga merasa gigi kemas cantik....   Moga ada peluang yang best buat aku ! :D *cinggg smileee*

So adik-adik akk Meghaa yang takut cabut tu jgn takut

Klinik kerajaan cam swasta da. Takde cuak2 da...


Thank you Nuffnang for this opportunity   
#NuffnangMY #MYInvisalign


You Might Also Like

0 comments