Happy Belated Day !

8:33 PM






Alhamdulillah
24 tahun sudah bermakna aku sudah hidup 24 tahun didunia.
yang pasti bila aku bakal dijemputNya aku tidak tahu (:
Yang pasti bila-bila sahaja 
InsyaAllah


Bermakna jua, aku da menjadi dewasa dari yang aku sangkakan 
Ialah 'bajet' masih budak2 semua nye Mama, Abah, Along =..=
24
Bukan suatu nombor yang kecil
bahkan ianya kuantiti yang besar dan menjadikan tanggungjawab aku jua meningkat.
Pada diri aku, keluarga dan sahabat !
SubhanaAllah~


Tiada apa yang aku harapkan. (:
I've got special surprise from Mama <3

I've got surprise from Khatty aka BFF <3

ThankYou, Ma!
Hope my life full with you beautiful du'a (:
Im live because of your dua
Maybe I can't be like others =='
Be the best student in shool, got best job like thousands side income, can't give you the world just like them gave to her mom ):
I cant ! IM SO SORRY ):

For Khatty, 
Im sorry ); I knew you busy with your E-day preperation but you still baking cake
for me and Aminah.
What a beautiful day to us (:
Thank sayang <3 





You Might Also Like

0 comments