PENGORBANAN IBU UNTUK ANAK!

1:46 AM

 jadi lam klaz law aritu duk semua sedang membuai perasaan sendiri..tetibe our lecturer berciter.
pasal kisah bg aku,aku xpasti samada aku mampu lakukan atau tidak pada anak2 aku nanT. Jadi sedang ngantok lecturer aku beciter sehingga aku berjaya menanges :P ngah belajar pun sayu jer hati ni. jadi kite mula kan citer lecturer aku tuh. 
 ni adalah kisah sebenar!! O_0 kejadian ni belaku kat China pd tahun 2008. gempa bumi yg meragut byk nyawa..tua,muda..yg kecil mahupun yg besar. Seorg IBU yg sanggup mengorbankan dirinya untuk anaknya.

ehsan dr blog lecturer aku :)

FAKTA:
- Bayi yang dijumpai tertanama selama 24jam.
- ketika dijumpai xde satu kesan calar..luka pd bayi comel berkenaan.
- ketika dijumpai juga bayi berada di bawah badan ibunya..dimana ibunya mengunci kepala dan tangan ke tanah tuk melindungi anaknya dari runtuhan bangunan.
- didalam selimut bayi dijumpai sebiji anset. dan memiliki pesanan "MY DEAR AND SWEET CHILD IF YOUCAN SURVIVE ALWAYS REMEBERED THAT I LOVE YOU...."

p/s: bayi tu hilang ibunya tetapi dia akan hidup dengan KASIH SAYANG YG SGT BERNILAI lam hidup dia.

Ya Allah besarkan pengorbanan yang bernama IBU kan??? sanggup korban dirinya.... ;( kerna kisah ni juge la
aku lam klaz xhenti2 sayunyer...mata nak begenang jer...:(
sedangkan kita yg jahil ni...marah mak kita..xmengaku mak la...cam2 la.

MAMA EVERYTHING BAGI AKU!!! =) EVERYTHING!
MAMA I WANT U TO KNOW I LOVE U MUUUUAXXXXXXXXX!!

P/S:http://www.smileycodes.info xdapat truzkan!! nak nanges jap!!!!!!!!

You Might Also Like

0 comments