Yang pergi tetap akan pergi.....

3:08 AM



ye...setiap benda yang hidup,bernafas akan pergi selama2nya.
aku jua pernah hilang insan yg sgt aku syg,nenek aku.
perginya..sedihnye hati aku Tuhan jer tau...
pergi nya dia dikelilingi anak2 dan cucu2 dia...:)
ALHAMDULILLAH..
aku besyukur saat akhir dia..masih memanggil nama aku dan yg lain2.
of course i'm happy with it...:)
saat baca yassin di tengah malam yg sunyi...
dihadapan arwah..aku baca di tangisi air mata!
sampai saat ni setiap kali baca yasin pasti teringat arwah :'(

p/s: wan...rindu wan <3

buat sahabat...
anda kehilangan ibu anda..tapi ingat anda xkan hilang kasih syg dia yg sgt BESAR.
tahniah..
anda tlah buat mak anda tesenyum saat2 dia tahu bila dia kan pergi...
anda sentiasa dengan dia.
 Ya Allah tempatkan ibunya di tempat yg tertinggi! AMIN....

p/s: be strong. i knew u r strong then i thought... :)

You Might Also Like

0 comments