FizoFC part 1

5:55 AM

Assalamualaikum...:)
mode: SANGAT PENAT!!!!
napew aku penat?? X_x
meh aku stoly moly r cikit kan...
aku ngn member ku ni decided nak gi langkawi
tuk gathering fizoFC! alarhh pelakon dollah hapak..tuh!


kenalkan??! kot la kan..Abg fizo baru je bt gathering pertama tuk FC.
aku ni kesana mulanya bkn la nak jumpe sgt2 fizo ni...tetapi
akhirnya aku jatuh hati ngn FC :P
baca betul2 ekk...fanclub dia jer aww.
 FAKTA:
  1. mulekan perjalanan di hentian duta ke kuala perlis *jauh seh..saket tengkok aku*
  2. rehat jap kat jetty point..kuala perlis :) bekpast dulu *perot aku nyanyi lagu dangdut daa...* p/s: makan tanpa berus gigi hahahahahahah~~
  3. jumpe fizo for 2nd time :) dan karl shafek 1st time...:)
  4. mulekan pejalanan ke langkawi! tempat pertama kat BERAS TERBAKAR. p/s: sorunk2 busyuk sbb xmandi aww...;( hahahha~
  5. blablablabla...penat lak aku menaip da....xyah citer bebyk.

sape lak karl shafek ni???? jap....


ni la karl shafek...pengacara hip tv ngn 3hari2malam tuh..
mereka sgt2 frendly..xde la kekwat kan.
aku nak puji jap....
fizo: suke kaco org melatah, suka belanja makan :D, suka becerita :) baik..byk cakap
x sombong! suka senyum...peramah sgt! makcik2 kat langkawi suka kot kat dia...bajet bley wat menantu kan...:)

karl: sama jer 2 orang ni! first2 je da byk cakap. very frendly also. pun suka kaco org yg melatah!
macam2 laaa...
p/s: dear abg FIZO ngn abg KARL..belanja ek :P

cam2 games yg kitaorg buat! bak kata FIZO dia 24hours with fanz..turut meriahkan
gathering family fizo! ramai tuh :)




You Might Also Like

0 comments