Jika Belum Bersedia..Cintaila ia Dalam Diam

11:09 PM




[man ‘asyaqa fakatama wa ‘afa famata fahua syahid]
bermaksud:“Sesiapa yang jatuh cinta,kemudian menyembunyikannya hingga kematian datang menjemputnya, maka dia adalah seorang yang syahid.”

sesuatu yang aku tertarik ngn de satu entry hamba Allah ni..:) credit to srikandiislam tuh
terus terang sejak2 ni hati aku ada je yg xkena
dan tertarik juga dengan hadis ni.
ramai yg mempertikaikan hadis ni..tapi bg aku cukup la diri aku kuat dr segalanya.
kan??!! :)
pelik tetibe lak kan...aku naik entry camnie..
xselamanya aku nak jahil kan...ni sekadar renungan bersama.
kadang2 tau seronok je kan ttg yg lain di lupakan :)

Flashback pasal CR aku..hihihi~
ntah laaa..penantian tu kadang2 amat menyakitkan!
kan??!!
dalam diam aku syg dia..:) yg pasti dia xkan tahu! insyaAllah
hanya aku dan Empunya Hati shj yg tahu...
jadi aku rasa biarlaa semua ni hanya aku simpan baik2..:)

Jadi untuk melangkah lebih jauh aku belum bersedia..InsyaAllah akan tiba gak kan!
aku teruja pasal 'CR' is dia sentiasa ada dengan aku..sentiasa bg kata nasihat!
ya Allah andai semua tu dpt diulang kembali :D
TAPI tu semua dulu..
cukup la aku pndang dia dr jauh..:)

assalam~


You Might Also Like

0 comments