KELUARTAKSEDARDIRI part 2

9:51 PM

keluar lagi dan xsedar diri..:P
nak kuar ada je hal! sedeyh..sampai touching2 member aku :(
jadi decided tgk mubie :) again..;P
with a new person!! jeng2x..
1st tym k hangout with him
SIAPAKAH???!!!
ketua group 5 FIZOFC sehh..:D

kami tgk FAST5 walaupun lambat! :(
aku teruja sbb de vin diesel...




sgt gempak bg aku! X_x sbb van diesel lg..lalala~
boleh tahan fast 5 ni
awal2 sumpah ngantok! diorg gadoh member sebelah aku tido~http://www.smileycodes.info

peghhh best pat pelok nih! HAHAHAHA~
gila..Vin Diesel plak kan?! http://www.smileycodes.info
teruja aku! member duk sebelah aku stress ngn aku!
tiap kali VD kuar je scene mulut aku bising! hahahaah~~~
sorry akk! :P



hehehe~ mereka lah...purple: wanie red: kak watiey <3
lagi sorunk?!
pica dia xde :(
ni je yg de..tym langkawi aritu..

yg topi hitam tuh :D
abgman >> nama artis : riffz omar :)

jadi pas nengok mubie lepak mamak sampai kul 4.30am k!
mmg keluar xsedar diri..:P
da lama kot xkuar camni
lepas geram X_x
cam2 gosip kuar! tambah air kaw2 nye..seyes kembing perot!
so jumpe mcm2 org! kalo da lepak NZ Garden kan!

pape pun mmg aku fun gilooo~~
tq...<3





You Might Also Like

0 comments