LOL~~

2:48 AM

apakah yg ku ingin sampaikan??!! ngeehee~~

2,3 hari lepas aku merajinkan diri aku tuk mengemaskan bilik aku!
da cam tempat perbuangan sampah! hahaah~
pe nak jadi ngn aku kan??!! bla..bla..bla!
jadi aku terjumpe album aku cari da lama gileee :P
(bilik da cam pusat pembuangan sampah terbesar kat selangor katakan...)

jadi barulah aku jumpee!!
tgk la zaman2 firaun aku tuh! haahahah~~
brg sentimental aku..jeng3x!
tym raya2 dulu benda ni lah aku tunggu2kan..KAD RAYA!!
skunk mmg x la aku pat kad raya weh...pe guna FB..BB..twitter..skype..blablabla!
tu je r 'kad raya" saban tahun ni :)

HAMEK KAU!!! SELAMBAK JATUH DR LANGIT!
DA CAM HUJAN KAD2 RAYA DAAA...

jadi aku pun bukak la satu2 nak nengok kan..da lupe jap :)


peegghh! dr sape ek???!!

SITI AMINAH aka miena cute seh!! hahahahahah~

tq nok...aku simpan tau!! haha~~

ngehee pjg ko!
kad ni cumel bangat!
dari sape plakkan.....??



citt pica kabur lak!
ni abby nye kad :P hahahah~
ni zaman2 dia minat kat farah breep2x! adam... praaappp!! haha~
abby xknl heliza lg mase nih!


kad raya kuh yg palinggggg comel!
ni dari farhana shamsudin :)
bestie from primary school k...
semua dulu ngn dia! hahah~
tq awak... <3




ngehee~~ abby lagi!!
kad buffday aku! hahah~
sweet gila abby kan??!!
padahal aku ingat lagi zaman firaun ni aku ngn dia cam jaooh ngn dia
then dia bg kad buffday kat aku!!




berlagu k buffday kad aku!! mampu???
hahahahah~~
tapi skunk da xde la lagu2 tuh! bateri habes sudah...hahahaah~

tq again abby!


kad raya dari khatty!!!
meowwww~~
very2 ma bestie! insyaAllah....
ni la kad kreatif dr dia....
kad sebelum ni byk beli kat kedai ahahhaha~~
hargai tau member2 ni bg kat aku..


khatty lagi!!
kad buffday aku!!
kad ni la yg aku syg gile vavissss!!
dia sgt2 kreatif dulu kini selamanya......

mampu uolz?!! haha~
sweetkan!
sampul kecik tuh surat! then kotak ala de reben tuh
hadiah :)
sweet tq2x...


ni kad awal2 tadi...
oh ya Allah sempurna dia tuk aku...:)
tq khatty :) syg gilee kat ko!!

ingat x pica nih?? ngehee
open house umh khatty :)
love that!!
tym aku nak jd gegurl hahahaahhaahaahah~~



napola den x kreatif dia kan??!!
love this <3
P/S: TYM AKU KAWEN DIA PENGAPIT AKU! INSYAALLAH...<3 hahahah~~

ko perasan pe yg ko tulis kat kad tuh!
hahahah~
peghhh~~
segan2 aku! :D


farhana! look!!
myra still kept ok...
:) awak bg saya
masa first time awak pat contact sy...
dr terengganu :P


SANGAT2 BEST PAT JUMPE BRG YG DA LAMA HILANG!
BELOM TGK ALBUM GAMBAR ZAMAN FIRAUN!
HAHAHAHAHA~
KELAKAR! MUKE SENSORG SELEBEK GILOOO~~













You Might Also Like

0 comments