sendirian!

8:07 AM





yup! tu yang aku rasakan saat ni! kesedihan yang sendiri aku undang dalam hidup aku!
aku xpernah salahkan sesiapa..im always blame myself!
orang lain tak akan memahami apa yang dalam hati aku walaupun..parents or frens.
aku belaja tuk menjadi anak yang! kawan yang baik! akk yang baik!
tetapi semua tu orang pandang aku sinis sgt! HINA kan?!
sedangkan orang yang terdekat ngn aku aku turut pandang aku negatif!
Jahat sangat aku kat mata korang semua???!!
sedih aku saat ni?? orang lain xtau juga...
what should i do??? selama ni aku jer yang salah!
aku xsalahkan sape2!! sikit pun aku tak salahkan sape2!
i'll try to be a better person! better daughter! better fren!
none of you knw what i feel just now..
i'm sorry! i cant to be what u want!really2 sorry!

You Might Also Like

0 comments