k-pop korean filem fever =___='

11:53 PM

Assalamualaikum o_O \/
Heyyyyoooo..wassup!!
K-Pop apakah??? Malaysia telah di hujani penyanyi berkumpulan dari KOREA!
Dari filem,music sehingga lah fashion telah dimonopoli oleh mereka.
Frankly speak..aku tak ada la taksub sangat dengan Kpop..minat gitu2 je :)
Masa sekolah dulu2 tetiba fenomena bergema kat Malaysia kan?! alaaaaa filem sejuk2
Winter Sonata kan?! Aku tak pernah tgk langsung weeyy...=___='
tapi kawan aku sorang sanggup berhabis demi nk beli DVD cite tuh~ Cool!

*source*


Kpop yang aku kenal WonderGirls :D selebihnya mmg la tidak ku kenali.
tahu setakat nama kumpulan..nama diorang errrrrkk o.O
lagu diorang cam Hot...Nobody...
Nobody lagu xboley bla sikit....byk cover tuk tarian diorg!
ayaaakkk o.O'

Lagi sorang Kwon Yuri
Awex ni dari group Girls' Generation kan?!!! Ni aku musykil sikit weeeeyyy!
Kalo gegurl minat laki korea aku tak pelik sgt laaaa...tetapi ni laki pun sama je!
=____=' apakah?!!
Gile2 punye minat wa cakap lu! Aku pelik tgk mamat tu..hahahah~ kalu x aku mmg xkenal
kot sape Yuri nih.
Mamat tu mmg gile ni minah..=.=" apa2 laaa...

Apa-apa pun ada kebaikan kita ambil agar kita jadi baik... Keburukkan tuh minta jauh!
sebab terlampau obses diorg ni kadang2 melalaikan...(: *no heart feeling plis*
tak kisah sape pun korunk obses even MdaudKilau pun....*errkkkk?!!* =____='
dia pun pandai menari kan?! hahahaah~

Kpop kite suka tgk diorg menari...semngat sungguh o.O'

Filem Korea is better than English Film...agree????
citer diorang more fantasy and sweet scene..:) tu yg depa semua nampak cute habis.
Aku sendiri jarang tgk filem2 diorang...):
Kalau Malaysia buat filem2 ala korea kompom kite meluat kan?! hahahahaha~
sumpah tak pat bayangkan! tapi pasti suatu hari de yang akan buat filem ala2 Korea
ALL THE BEST!



Fashion:--

*source*
Comel jer....:D
Kalo aku pesen gini....ntah2 da cam baju cover nangka kat kg tuh!
hahahaha~
tengok org je la..sendiri nak try2..mmg x laa

K laaaa.....
entry kali ni pasal kpop..cam pelik jer! hahahahahah~
bubyeeeee <3






You Might Also Like

0 comments