Adakah Ini ...

5:55 AM


Ada apa pada itu??? Ramai yang ingin ianya berakhir dengan sebuah kebahagiaan kan?!
Adakah mereka ni hanya menyukai kerna untuk dipermainkan??
bagi aku kalau masing2 ikhlas..setia..jujur pasti tiada siapa merana :)
Camnie baru2 nie ade conservation with my Bestfriend...
betapa dia terluka aku mengerti kawan
xpe la pe yg terjadi kat kau,kau jadikan ianya satu teladan.
Tak semestinya dia shj yang ada..
kalau dia bhagia akan keputusan..dgn seikhlas hati kau maafkan dia! Doakan dia...
Ingat! :)

Allah tak kejam,sahabat! Allah tuh baik....
dia takkan biarkan kau keseorangan :) aku pernah kat tempat kau!
Aku faham pe yang kau rasa masa ini. Biarlah tangisan malam ni tangisan kau yang terakhir kali
Aku tak mahu kau menangis sentiasa :(

Keputusan yang dia buat keputusan yang terbaik untuk korang
Kenapa perlu menyiksa diri kita memikirkan si dia yang tidak tahu erti setia? Kenapa menyakitkan hati dengan mengingati segala kenangan bersamanya sebelum ini? Kenapa perlu tanamkan dalam diri, tidak boleh hidup tanpa cintanya? Fikirkan, sebelum hadir dirinya di dalam hidup kita, tidakkah kita dapat hidup dengan selesa dan bahagia?Kini setelah kehilangan diri dan cintanya, kita ingin kehilangan segalanya pula? Bagaimana dengan kerjaya kita? Berbaloikah kita kehilangan reputasi diri kerana seorang lelaki? Bagaimana dengan keluarga kita? Kita mempunyai keluarga yang amat menyayangi kita sebelum ada dia dan kini setelah dia tiada, keluarga juga ingin kita ketepikan? Fikirkan perasaan ibu bapa kita, ibu bapa kita lebih merana bila kita berduka.

Ingatlah juga… sesungguhnya dia bukan yang terbaik untuk menemani hidup kita. Sekali kecewa bukan bererti menderita selamanya. InsyaAllah, satu hari nanti, akan ada lelaki yang lebih memahami dan menyayangi kita. Sedarlah wahai kaumku…jangan buta kerana cinta.


Masa aku tersedu sorang-sorang..aku selalu pegang ayat dia...
"Jangan tambah tanda soal..dimana Allah ada letak titik noktah"
:)
Kita sama-sama doa yer sahabat moga satu hari nanti kita bersama
apa itu kebahagiaan..apa itu ceria dalam hidup!

Imma owez with you! <3

p/s: phewwww~ masa sedang taip ni aku ngah lagu my heart will go on...:D hahaha

You Might Also Like

0 comments