Harimau Baham Garuda (:

10:43 AM


Alhamdulillah Malaysia!! Sukan Sea (: TAHNIAH pemain Malaysia dan tak lupa
Jurulatih Ong Kim Swee....
We are very proud with all of you (:
K pasti ramai penyokong Malaysia besorak! sampai serak2 la kan?! #akupun
TETAPI
aku puas dgn serak aku sbb kejayaan Malaysia di Indonesia


Wahai warga Indonesia ini bukan bermakna pemain kalian ni tak bagus
Aku sebenarnya bosan...booo booo bboosaanannn! #lagustacygiteew (:
aku paham sifat patriotik yg sgt KUAT! tapi aku xpaham perlu ke
Malaysia nak gaduh2 sama Indonesia ek???
Masa Acheh dulu kena bencana alam negara mana gak tolong diorang?
bkn Malaysia yer?? Rakyat mana yang beribu riban yang kerja cari rezeki kat Malaysia?
Adat la wahai warga Indonesia! Kalah dan menang adat dalam semua pertandingan
Lagu Negaraku tak hormat! lagu negara kau pemain Malaysia berdiri gak!
Pastu nak bakar bendera..aduhai sedih la! Tuhan kurniakan kalian akal fikiran untuk kalian berfikir
bukannya
menjatuhkan sesama sendiri
If kalian benar2 la penyokong..kenapa kalian semua tinggalkan stadium dgn begitu cepat??
kenapa tak sokong pemain Indonesia kamu?

Sampai mahu dibunuh segala bagai untuk apa ya??? kamu pasti dengan bunuh tuh
Indonesia menang! TIDAK!
Kekadang kalau Malaysia VS Indonesia aku malas nak tgk! Sifat mereka seperti budak2..
Takde la plak org Malaysia nak bakar..nak bunuh segala bagai!
Buka Mata dan Hati (:


Bakarlah! Buat apa sahaja dengan bendera kebanggaan kami..
Ingat! Perbuatan itu Allah sahaja akan balasnya!
Kami sentiasa mendoakan kebaikan pada kalian!! (:

Kepada pemain Malaysia! Syabas!
Menitis airmata kami disini (:
dengan kejayaan kalian disana...
Bukan senang kerja anda disana.....InsyaAllah anda telah lakukan dgn terbaek!
Kami bangga sgt lagu Negaraku berkumandang disana (:




Peace y'll~ <3








You Might Also Like

0 comments