Until Jannah..InsyaAllah !

2:16 AM

Assalammualaikum wbt

This is my 1st entry for this month :D huhuhuhu cowieeee <3
Actually i dont have any idea for writing in this blog but suddenly...
i've an idea !!!! 
Bout what????? about proposed....hahahaha
Why i'm talk about proposed?!!! jap2x....
Have you seen this video before??


So i'm sure u'll know the real story just i do! (: cool <3
 so and this too

Don't you think they are very romantic ???!!!
awwawwaww <3

OK! Myra back to ur story line PLEASE! <3
hahahahah
So for the 1st video about Dena and her fiance but now her husband!
Yeaaaaaaahhhh they are married now.....!! Alhamdulillah ...
i know this from my fren, Afiq Al-Rahman

Actually my buddy gave me the link...Nalis Shariff <3
she gave me! she said she want hubby just like him...LOL~ insyaAllah cayunk u will
Mula2 aku tak rasa diorg will getting married tau..sbb u know mereka tak mengenali each other pun
biler tgk ketulusan hati lelaki itu aku yakin dia terbaik buat Dena <3
Bayangkan Dena still young girl...but kuasa Allah kan! Jodoh tetap Jodoh...
if I'm at Dena, I also can not afford to face all this. Dena, you have the strength! May thissacrifice you do get the blessings of God. God willing, <3
After one year tunang then mereka sudah pun berkahwin! Alhamdulillah <3
As remaja biasa Dena juga pernah memberontak kerna tak mahu kahwin awal...blablabla
Tapi demi mak dan ayah she do for them! 
Selepas Dena melakukan solat istikharah dia terima lamaran Mohd Soffian Ariff :D
Alhamdulillah


Comel kan ?!!!!
InsyaAllah, Allah akan sentiasa bersama anda (;
Semoga anda dapat menjadi isteri yang terbaik buat Ariff...
Dan yang paling buat ku terharu adalah kata ayahnya pada Dena...
" Abah serahka awak kepada Soffian " sebak oooooo )':
Imagine if my dad said that to me....): 
 Dena, Selamat Pengantin Baru!!!!!!!!


p/s:- waahhh kalaulah bakal suami aku propose gittewww... Anda sangat terbaik!!!! hahahaha~
Wahai bakal suami...bakal isteri akan tunggu anda sehinggan tiba masanya. Semoga Allah sentiasa melindungi anda.
Wahai bakal suami..saya tak minta anda sempurna! cukuplaaa anda mampu membimbing saya ke jalanNya.
Menjadi imam disetiap solat saya... Menjadi pendengar saya tatkala suka dan duka.
Wahai bakal suami...SAYA AKAN TUNGGU AWAK! insyaAllah!!!! (:


You Might Also Like

0 comments