Sad...Sedih...

5:28 AM

Assalammualaikum 
Agak lama KOT aku tinggalkan dunia blog nie...*cewahh*
Harini aku nak story everything...to share at least give some words to make me more
STRONG than now 

Firstly....
I will story what I felt inside myself or maybe bout family or else..
Syukur kami masih lagi diberi peluang untuk bernafas di atas muka bumi milik Pencipta yang Teramat Sempurna, ALLAH !
Dalam suka ada duka...dalam ketewa pasti ada yang kecewa
And this I felt when my mother feel upset with our surrounding..

Sebenarnya
Ibu aku ditimpa pelbagai dugaan yang dia sendiri tidak mampu menanggung
Saat dia ketawa tidak pernah aku sangkakan ada kesedihan di matanya
Saat dia terjatuh dan rebah di tanah..tidak aku sangka kan bahwa ada tidak berdaya
melawan DUGAAN.
Bila larut malam tidak aku sangkakan apa yang dengarkan adalah tangisan yang mendoakan kesejahteraan
anak-anaknya dan untuk orang disekelilingnya.
Dia adalah seorang wanita yang kebal pada zahirnya...sesungguh jauh kedasar 
hati dia merupakan wanita yang rapuh hatinya.

 HARI INI...
Dia terjatuh di tanah kerana ketamakkan hati manusia yang hanya mementingkan diri mereka
tanpa memikirkan perasaan orang lain.

Sekalung Tahniah !!!!
Buat mereka yang menjatuh kan orang lain sehingga orang tersungkur!
Apa sahaja yang kamu lakukan terhadap kami percayalah.
Allah itu Maha Adil...
Yang jahat pasti balasan jua jahat!
Siapa kami ini untuk membalas segala kejahatan kamu wahai manusia yang tidak puas
dgn rezeki Allah berikan.
HARI INI
Kamu bertepuk kegembiraan dengan kesusahan orang lain ! (:
sungguh zalim...

MasyaAllah....
Sedih hati ini tatkala melihat IBU aku....
Andai aku ditempatnya pasti aku jua tidak sekuat dia
Andai dia terjatuh maka kami sekeluarga jua akan terjatuh!
Kerana kekuatan kami datang dari ibu kami....

For Mama....
I cant stand anymore with this.
If u weak...we also will weak
We owez with u,Ma
when u happy..when u sad....







You Might Also Like

0 comments