When MARCH coming (:

4:27 AM

 


 BYE FEBRUARY.....HYEE MARCH (:

special bout this month ....(; *getting old*
hahahahah http://www.smileycodes.info

yup....actually when the date arrive i felt something because OLD...:P

masa kite duk hostel kan bdk roomate kite buat suprise !!
kite ingat lagi kite touching ngn someone ni ...punye diorg ni nak buat suprise kan.
masa tu tgk roomate besiap2 lawa siap pakai minyak wangi depan aku tu! 
aku heran nape dia tak ajak aku! sebab selalu dia mesti ajak aku...
aku tanye dia nak pegi mana?! dia jawab " alamanda " slumberkk je
aku ni tekulat2 la nak pegi kan...then aku bgtahu aku nak ikot dia ni laaaa....
SUDDENLY......
dia jawab " hurrmmmmm TAK PAYAH KO DUK BILIK NI! SEBAB AKU KUAR NGN MEMBER SI MYRA "
peghhhhh hati aku tetibeeeee tersentap!






http://www.smileycodes.info

jadi start on petang tu aku sentap sampai malam! *tak pernah aku tido awal...*
hahah jadi kire2 malam tu aku tedengar bilik sebelah tanye  aku mana..lagi aku nak ber-kroohh2
yang heran kan! diorg kuar beli barang TETAPI barang takde ! *musykil aku.....*
so detik kul 12am bersamaan 19March2009
Lampu bilik aku terpadam...*sambil tido2 ayam aku tersengih sesorang*
aku dengar member aku,Hawa duk bising suh pasang lilin...hahahahaha *kantoiii*
aku pun still krohhhh3x :D *aku belakon giler vavis*
then Ayu, Myra, Naqiah n Hawa bawak kek sambil nyanyi lagu besday <3
*sumpah korunk sweet sgt2*
paling terharu dan tersentap diorg tahan perut sbb nak mkn KFC ngn aku! hahahaha
peghhhh~ ThankQ korunk <3 ThankQ.....*sebak sebab rindu korunk*
p/s: masa tu aku lupe buffday aku! hahahahaha <3


19March2010 *koooootttt* :P
so ni aku lagi HAIRAN !!! hahahaha
Malam on 18march...bdk umah aku sume2 kuar! termasuk Kak Iena n Kak Ana
katanye gi temankan kak iena dating! *KATANYAAAAAAA...*
jadi tinggal aku sama housemate aku,Naqiah <3
sebabkan aku da bajet buffday aku kul 12am tu kan...so aku perlu berhati2 KERANA
takut terjadi sesuatu tak diingini :P
then my fren get some called...*muke dia kemut2 gile*
so i said to myself...be carefull  LOL
Then dia bgtahu aku Kak iena called bgtahu kereta rosak...mula2 aku percaya!
lepas tu aku tak percaya sebab aku rasa something [:
sebab kenapa kereta rosak panggil aku kan?!! aku bkn mekanik kete :P
dan2 my frend,Sadam called then nak pickup la pe laaaa...hahahahahahahahah~
so kete rosak..aku call my brother suh tgk kan... Tak lama pastu abg aku called marah2 suh siap tgk kete
Kak Iena terbengkalai...LOL~
tyme waiting abg aku tu kan...aku tetibe ugut kejam Naqiah! *naq cam nak nangis...*
SORRY babe! <3 aku takut kene baling tepung....
lagi2 ade sadam ngn fendi pffftttt *mereka kejam ok!*
sampai di tempat kejadian aku tgk diorg standby da...ngn kek segala bagai!
honestly abang aku ade untuk *membunuh* aku =______=' kejam!
selebihnyeeee kami berkejaran sambil sapu2 muka ngn ising kek...*cheese ok!!!!!!!*
diorg suap2 aku! terharuuuuu...Aku rindu!!!!!

So for this year...aku tak tahu la ape kejutannya....ade ke tidak ke!
best la kan...kalo ade buat suprise tuk aku! hahahahahahahaha :D
fuuuuhhhh....sgt cuak2 ok! hahahahah
k laaaa bubyeeeeee




You Might Also Like

0 comments