Fakta Tentang Lelaki

2:45 AM

Ehsan GOOGLE 

Let me tell u something about this...
Jadikan la rujukan kalian anda OK?! :p
we as a GIRL must know the facts right?! hihihi
 
  1. Tak mencari yang cantik sangat. betul! cukup la sekadar cantik kat mata diorg as a man kan?! tapi mustahil la korang xmo yang cantik...sekurang nya girl ni kene pandai bergaya sudah.. *muka tak lawa tolak ke tepi...erkk yeke ???*
  2. Bagi seorang lelaki untuk melupakan sesuatu perkara dalam hidup mereka tersangat lah LAMA.. ( Lorrrr...=___=' )
  3. Terkadang mereka ni banyak berfikir NEGATIF dari POSITIF ( isk3x.....tak baik tu percayalah pasangan anda seadanya)
  4. Makhluk Tuhan yang susah nak simpan rahsia ( errrrkkk...=___=' no wonder laaaaa haha)
  5. Lelaki lebih tertarik mereka yang aktif berbanding girl yang tahu pasal makeup jer....
  6. Jika ada lelaki yang menyukai anda tengok staright kemata dia :P (ehhhh SEGAN la den...x hapo2 hahaha)
  7. Suka dihargai dan terima apa adanya <3
  8. Percaya atau tidak, lelaki adalah juri paling terbaik dan jujur 
  9. Wanita, adalah kelemahan mereka ( ada yang separuh mereka ni cam macho2 sikit kan kalo tgk girl nangis..padahal dalam hati nak nangis jugekkkk SWEET :P)
  10. BERGOSIP! ( sape kata girl je suka gosip2?! HELLO....mereka pun sama ok! ahahahahah )

p/s: hmmmmmmm tu je la yang aku tahu! setelah mengkaji segalanya <3 hihihi

You Might Also Like

0 comments