Aku Cintai Dia Dalam Diam *shhhh*

3:58 AM


Citttt~~
#semacam jer kan entry aku this time...
:D

Aku cintai dia dalam dia...
Kerna aku takut dikecewakan..aku takut rasa sakit..
aku takut aku tak boleh terima kenyataan andai tiada jodoh dan sebagainya
Jadi penyelesaian terbaek agar aku sayangi dia dari jauh
yang pasti tanpa pengetahuan dia
Mungkin terlalu rendah diri
Aku tak cantik seperti gadis yang pernah dia damping dengan dia..
Jadi aku insan yang mampu untuk bersama dengannya
Seumpama langit dengan bumi
 jauh sangat beza...

Cukup cintai dia dalam diam...
Bukan kerana membenci hadirnya.. tetapi menjaga kesuciannya..
Bukan kerana menghindari dunia.. tetapi meraih syurgaNYA..
Bukan kerana lemah untuk menghadapinya.. tetapi menguatkan jiwa dari godaan syaitan yang begitu halus dan menyelusup..

Cukup cintai dia dari kejauhan...
Kerana hadirmu tiada kan mampu menjauhkannya dari ujian..
Kerana hadirmu hanya akan menggoyahkan iman dan ketenangan..
Kerana mungkin sajakan membawa kelalaian hati-hati yang terjaga..
 
 
 
 
 
 
 

Tidak salah bukan untuk mencintai..
Biarlah hanya sekadar dalam diam..
Biarlah hanya dari kejauhan...
Biarlah menjadi rahsia hamba dan Tuhannya...
Semoga rahmat Allah menaungi kita selalu..
 
Aku takut...takut untuk semuanya...
Siapa pun DIA...aku tetap sygkan dia..
xpernah berubah....
:)
Aku harap penantian aku ni berbaloi! Ameen!
 
p/s: dia pun x bajet kot ade org suka sampai camnie sekali....
kerna DIA...
:)
 
 
 






You Might Also Like

0 comments