Produk Kesihatan Yang TERBAIK di MALAYSIA

9:32 PM


Assalammualaikum WBT 


Mari saya memperkenalkan PRODUK yang tersangat baik keberkesanannya !

SARIMAH SIGNATURE SERIES ( SARI AGEGARD )

Rangkaian produk Sarimah Signature Series adalah hasil penyelidikan saintifik yang menyingkap rahsia penjagaan usia serta kawalan berat badan melalui teknologi Dwi Sel Induk yang diperkasa dengan Ozon.
Bagi yang masih mencari rawatan alternatif untuk penyakit anda semua saya sangat  CADANGKAN 
ANDA menggunakan produk dari Sarimah Signature Series !





MEREKA YANG DIGALAKKAN MENGGUNAKAN PRODUK SARI AGEGARD ...

  • BARAH (CANCER)
Barah Buahdada, Barah Gaster, Barah Hati, Leukimia, Barah Paru-paru, Prostat, Barah Usus dan sebagainya




  • KENCING MANIS
  • GAOT
  • STROK
  • SINDROM KAKI RESAH
  • SAKIT LUTUT
  • DARAH TINGGI





SENIWATI SARIMAH AHMAD MELAWAN KANSER DGN B17
Berpantang maut sebelum ajal
Terharu membaca kisah Datuk SArimah Ahmad yg mengidap kanser tahap dan disahkan oleh doktor pada tahun 2009 utk hidup selama 3 bulan sahaja tetepi masih sihat kerana mengamalkan rawatan alternatif B17. 

Air mata cuba ditahan agar tidak mengalir laju dari kelopak matanya saat membuka rahsia mengenai penyakit barah hidung dan otak yang dimaklumkan oleh doktor ketika menjalani pemeriksaan pada April tahun lalu. 

Sejak tarikh 20 April tahun lalu, hari yang dimaklumkan oleh doktor mengenai penyakit yang dideritainya, kehidupan Sarimah berubah secara total. 

“Kak Mah masih ingat tarikh 20 April tahun lalu, bila Farawahida, Jamil dan Siti Rohani (arwah menantu yang meninggal kerana kanser payu dara pada Julai tahun lalu) membawa Kak Mah ke sebuah hospital swasta untuk mendapatkan keputusan perubatan, Kak Mah hanya berserah pada Allah. 

“Tatkala doktor mengesahkan Kak Mah mengidap penyakit barah hidung dan otak tahap empat dan hanya ada waktu tiga bulan untuk hidup, Kak Mah hanya melafazkan `aku reda’. 

Sebetulnya, tidak ramai yang mengetahui primadona yang bakatnya diasah oleh Seniman Agung Allahyarham Tan Sri P.Ramlee itu sudah diserang kanser sejak 2007 lagi. 

“Waktu itu, dalam seminggu sekurang-kurangnya Kak Mah demam dan batuk sampai tiga empat hari. Bila makan ubat, demam kebah dan batuk pun reda. 

“Bukan itu sahaja, malah kadang-kadang waktu tengah malam, tiba-tiba lidah Kak Mah keras. Kak Mah tak boleh rasa apa pun. Kepala sakit macam nak putus nyawa. 

satu hal yang tidak sanggup untuk dilalui pelakon Madu Tiga dan Ibu Mertuaku itu ialah proses perubatan kimoterapi yang disyorkan doktor kerana proses itu amat menyakitkan. 

“Melihat kedegilan kak Mah enggan menjalani kimoterapi, Usha membawa kak Mah berjumpa doktor dan memberitahu keadaan sebenar. Bukan Kak Mah tidak percaya dengan perubatan moden, tetapi dalam usia Kak Mah ketika itu sudah mencecah 67 tahun ketika, tubuh Kak Mah tidak mampu menerimanya lagi. 

“Bagi Kak Mah biarlah Kak Mah bertahan begitu dan jika Allah akan menjemput Kak Mah pulang, Kak Mah reda daripada menjalani proses kimoterapi,” kata Sarimah berkali-kali. 

Ketika Sarimah menanggung kesakitan yang amat sangat dan teraba-raba untuk mencari ubat, seorang kawan membawanya berjumpa seorang Profesor yang dikenali sebagai Prof. Syed yang menawarkan makanan tambahan B17 yang diimport dari Mexico. “Sebelum mengamalkan pil supplemen ini, Kak Mah harus menjalani ujian darah. Hasil daripada keputusan ujian darah itu barulah Profesor berkenaan mengetahui penyakit Kak Mah. Keputusannya, Prof. Syed mendapati Kak Mah mengidap kanser hidung dan otak tahap empat dan Kak Mah juga ada masalah jantung,” Sarimah menjelaskan hasil penemuan dengan professor berkenaan. 

Maklumat Lanjut sila Layari FB kami:

https://www.facebook.com/RoyalMillionaireClubSERDANG?ref=br_tf

ATAU

Sila Hubungi
012-699 0672 (Kak Ani)



You Might Also Like

0 comments