Gula Cinta Hati Saya part2

3:13 AM


Aku Ingin engkau tahu...
Cinta aku satu...
Tercipta buat dirimu..
Hanya... Untuk kamu...
*lirik Untuk kamu OST Ombak Rindu*
Wahai Gula cinta hati saya,
Saya harapkan cinta awak setinggi bangunan tu..
Saya janji hati saya untuk kamu..


Tettttttt! cape ek Gula cinta hati ni????? jeng3x... boleh jadi sape2 pun! Entah laaa...:p
Tapi sementara gula cinta hati ini dirahsiakan identiti....ataupun MrMine buat aku.
Ada sesuatu yang buat aku suke kat dia....
BIARLAH RAHSIA *gedix suke hati looorr*
Kali ini biarlah segalanya aku simpan.
wahhh dari dulu aku mmg gittewww~ lagi suka aku pendam dari bagitahu
Bukan apa...aku mungkin bkn pilihan dia.
tapi aku sentiasa berdoa...*InsyaAllah*
Tapi dari dulu aku mmg suka pendam! Kira suka senyap2!




p/s: addicted to you! <3




You Might Also Like

0 comments