bUffdaY Bash!

7:08 AM


alhamdulillah!
dapat juga kami sambut birthday boy ni,Fizo Omar.
lama gak plan sebab schedule Fizo sangat tak mengizikan kami meraikan.
pada tarikh 22072011 yang lalu..( padahal da lama lepas daaa)
kira jadi la celebrated Fizo omar..family dia ada juga...lagi-lagi fanz dia an!
HARUS ada :D

 FAKTA SANGAT:-
  •  perjalanan aku dari Serdang sangat giler! *bagi aku la kot* *140km/jam* tuk kereta KELISA yer..
  • Cupcakes terbalik!! ceb baek taw dpt selamatkan! :D
  • ORG PALING RISAU akk watiey :P sorry meh.....*sbb dia byk kali called aku...tiap kali aku nak cilok mesti anset aku bebunyi*
  • x ikot Tema sgt! hahaha~~
  • kami sampai lambat r sikit :p


as usual...sampai kami begambar! ^_^\/
OK! anda da tua....
sampai jer keluarkan cakes all that...:)

 mereka lah! orang kuat disebalik majlis....:)
Jan Soong & Watiey Soong
 p/s: without you this event would not be a lively and not like I thought.





BERSAMBUNG...............




You Might Also Like

0 comments