bUffdaY Bash! *baru*

6:59 AM


ngehee! part 2 lak...
*aku rasa aktiviti ambil pica sama buffday boy jer :p*
hahah~ ^_^\/

si cilik...anak buah Fizo Omar :)
sgt2 petah...comel...
yang pasti ambil pica mata pandang tempat lain..=_='
Fizo Omar's Family...*nyny xdooo =(*



mama Hasnah :)

OK!
aktiviti selain begambar kami pun de aktiviti yg sgt2 BISING!
pe lagi kaco bdk2 latah! peghh...Tuhan je tahu teruja kami mencucuk mereka :D

sorrryyy girlss!! ahhaahha~ ^_^
sampai balik pun mereka tetap ngn latahnye! -___-'
dan benda yang aku nantikan *jeng3x*


kasi *sapu* sikit pemerah pipi :P

amacam????!!! hamek kaw! :D hahahahahahahah~
jadi sesi pakai blusher....
diteruskan  buka hadiah!
Pijo pat hadiah best2 tau! ^-^\/

aku sebenarnye akk malas nak upload byk sgt gambarnye :P
hahahahah~ sorry!

Fizo bgtahu kat kitaorg dia xpernah sambut camnie meriah!
:P
jadi ni yg terbesar sambutan untuknya...<3
cewaahhhh~
hahahaha~
Tanpa 2 orang kuat...Kak ejan ngn Kak Watiey mesti xde kan benda2 ni semua
hadiah mereka tuk Fizo mahal ok! xler semahal kereta termahal di dunia..
aku nye biasa sgt2....haha~

FULLHOUSE!
*sgt full ok! -_-*

ohh lupa yg xde Wallawaniey...:) de kenduri...
xpe yer yg kali kite buat lagi ek..:P



LOVE UOLZ! xoxo <3

p/s: sumpah aku xtahu nak merepek apa! hahahaah~ k la byeeeeee!!
:P









You Might Also Like

0 comments