Sanah Helwah !

1:56 AM

Asslammualaikum !
 
 
Syukur ! Masih diberi peluang untuk aku hidup
akhirnya umur saya sudah menjangkau 23 tahun ( 190313)
ya Allah
masih panjang perjalanan hidup ini..tanpa aku ketahui bila kesudahannya
 
Aku berharap aku jua masih berkesempatan menunaikan apa yang aku hajati
in shaa Allah !
 
Terima kasih sahabat
mendoakan , memberi semangat dan semuanya
saya cuma manusia yang tersangat hina dimata Dia
sentiasa ingin menjadi baik untuk keluarga dan sahabat!
 in shaa Allah
 

 
btw Sanah Helwah, Nuramirah Balqish bt Mohd Fauzi !
*blow candle*
 
 
p/s: It is bad feelings ever when i hope *them* wish me for my lovely day ! but *they* dont  do that.
kenapa saya emotional ???
or because of faktor usia...nope !
sebab mereka sahabat dunia dan akhirat.
saya terasa sangat !
Maaf kalau saya tak boleh jadi sahabat awak yang baik ):
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

0 comments