iHEARTu

3:41 AM


Assalamualaikum WBT [:
heyyoooo....
ni aku punya reason kenapa aku update my BLOG
terpaku seketika tatkala terbaca
"Bagi yang takdak pasangan lagi (pasangan hidup).."JAGA IBADAH DENGAN TUHAN"
InsyaAllah dia mai. Pasai Allah sayang kita. Allah bagi orang sayang kat kita. Allah bagi orang yang sayang kat DIA tu sayang kat kita."
USTAZ DON DANIYAL <3

Aku hanya ada Allah"

Pernah suatu ketika ketika hati begitu sakit dan pedih, tiada siapa yang dapat menyembuhkan. Namun, apabila saya menyebut ini, alhamdulillah, saya percaya bahawa Allah sentiasa dekat dengan diri. Seolah-olah mengalir satu kekuatan untuk terus bangkit dan meninggalkan kesedihan.

Just believe ♥

Hati telah dimiliki oleh sesorang [:
Siang dan malam saya ingatkan dia....
Tak pernah saya rasa apa yang saya rasa sekarang!
tapi memang saya mengaku yang saya mula menyukai awak <3
Let me know u! <3





You Might Also Like

0 comments