X-cident !! Accident !!

9:36 PM

Assalamualaikum wbt.
k baru2 ni aku pat bad news giler..
pada mula nak bebuka kat kampng ngn family..betukar tragedi.
:(

adik aku kemalangan akibat jatuh motor..teruk sangat!!
sampai aku yg dikira kuat la boleh tgk luka2 ni xberdaya nak nengok kan..
tgk ala sikit jer..actually x!!!
kaki adik aku tekoyak/hancur..kire ibujari kaki dia tekulai...:(
pica sebenar xpat upload kang aku lak muntah X_x
dr KL aku drive 140km/j mmg bagi aku tu yg laju la...:D
keadaan mak aku x betul da..lagi adik aku ni naik motor!

jadi tragedi bebuka kat kampung betukar bebuka kat kereta dan hospital.
yang aku xpuas hati...kereta yg adik aku langgar tuh..
langsung xbagi pape signal..nak masuk simpang gitu jer!!!
pastu boleh caci maki adik aku! padahal jari adik aku tekulai!!! dan bla cam tuh grrrrr~~~
"WAHAI ORANG TUA XSEDAR NAK MAM***! MMG AKU SENTIASA DOAKAN MOGA RASA PE ADIK AKU RASA DAN
LEBIH DARI APA ADIK AKU RASA!!!"


adik aku kena tahan wad! kat hospital Goverment...da nama pun Goverment
pikir la kan..camner servis diorg an...
kaki adik aku tekulai cam tuh boleh nak suh operation esoknye! BUDUS sgt! -___-"
Hello!! kaki aku adik bukan brg permainan! anytime boleh teputus!!!!
Allah tu ada kan..kebetulan member abg aku Doktor situ..Doktor Shahril.
pukul 1am je..masuk bilik kasi jahit..tekejut aku pagi2 private operation LOL~
sbb adik aku mesej mak ngadu kaki sakit :(
Jadi pas operation adik da kene dadah abg aku tanye duk pengsan! hahahaah
tulang kaki pun senget! -_-' aku tgk x-ray dia *cam doktor aku ni :P*


tiap kali adik aku nak cuci luka dia..aku dgr dia jerit! ayoooo~~
mmg aku caci maki setan yang telepas tuh!!

gile muka tahan sakit kan!
aku dgn dia ni cam kucing ngn tikus! :P xboleh jumpe asyik nak becakor jer...
boleh lak minta urut kan..pastu dia tido lama sgt..-___-; sian ko! hahaha~

pembalut luka da buka..sebab nak cuci luka jahitan.
dengar la dia tepekik telolong! :( sakitnye.......sabar je la!
*muka sedang tahan sakit giler...*


Report da buat! :D siapla org tua sia***!
ko nak nyorok sampai mana weh...:) *senyum jahat*
mmg kau kene!! xkire pangkat pe ko kat PDRM tuh....
ade aku kisah!!! =__="
pakcik aku KETUA POLIS KUCHING ok?!!! besar pangkat ko tuh!!! grrrrr~

oh ye mamat ni will celebrate his buffday on 17august :D
this is our advanced birthday gift to u hahahah~~


TADAAAAAAA!!!
tongkat kaki!! :D huahauahauahau~~
get well soon enemy!! =___='
kita gadoh kaw2nye...:P

THANKS A LOT:
Dr Shahril..Hospital Ampuan Najihah.
*buatkan private operation for him..tq Doc!*
Balai Polis Kuala Pilah,Negeri Sembilan..
*kpd yg ambil report yg turut serta support us...dan yg mula2 xsupport ending dia support gak us
tq gak yer*
TAHNIAH anda x berpihak mana2 pihak! Jalankan tugas kalian dgn baik!!

Ohhh KEPADA ORG TUA ITU PULA!! MMG AKU DOAKAN ANDA ACCIDENT SAMPAI KOMA!
SELAGI TU ADIK AKU RASA SAKIT !! AKU NAK KAU RASA! SETAKAT PANGKAT KAU TUH AKU BOLEH PIJAK!
=___="








You Might Also Like

0 comments