Dodol Santa Claus

1:25 AM

holla!
seri menanti menjerit!  jadi ni aktiviti tahunan family aku end dis year!
KACAU DODOL!
bila kami2 ni balik makanya nak runtuh rumah bkn sbb kuantiti tetapi HIGH VOCAL :p
masyaAllah! Tuhan jer tahu... masa ni je nak nengok ramai kat kg.
RAHSIA!
dodol yg family aku buat ni sedap hahahaah~ ader la....
da kata rahsia hahha~



jadi ni adalah mereka yg kuat! kental! jiwa dan raga hahah~
without kalian mmg x la..jd dodol. betul! *pujian ikhlas dr aku*


dalam hujan mengacau gak! cayokkkk!


p/s: ni pertengahan nak jd penganan aka DODOL.
pakcik aku duk mengipas tuh..sampai2 jer truz meneruskan tugasan yg tlah diberikan!
hahaah~
xtukar pun baju....cayoook!


jadi boleh di katakan walau petir guruh ribut yg melanda ttp DODOL!!
yg pasti.... ^-^ \/

 FAKTA:
  • MENGACAU DODOL PD 25 DICEMBER BERSAMAAN HARI NATAL. X'mas org bt BBQ ok gak tp family sy kacau dodol. :P
PADA RAYA HAJI YANG LALU..Buat BBQ. hihihi
p/s: tebalik sudah!
PABILA MALAM MENJELMA! MEREKA?????


BEREHAT DA!!! jadi ni merupakan salah satu pemain simpanan ni!
pemain utama berehat la...penat da! :p
taukey JM ni meneruskan pengacauan DODOL ni. hahah~ kuat gak...cayokkk!
jadi sepanjang acara aktiviti berlangsung taukey JM ni la antara peserta yg menceburi arena mengacau dodol.
hahahhah~ tebaik la....!!! wanita boleh!!! hahah~
jadi mama cakap berat badan da turun sebenarnye bkn berat badan tetapi berat tgn!  :P
tgn da kurus..


dodol da bertukar!
yeaaayyy! harapan teserlah...nak mamam dodol :D

sementara nak nunggu ni dodol ni siap....yang lain bt ape kan?? yg kat bwh ni da masam da ketiak da...

 TADAA! masak lauk kari ayam! nyum2x...(sempat pose gak an) janji pose!


yeaayy! kejap jer..da siap. tq pada mak dara..anak dara da boleh masak kari ahhahaha~
boleh kawen!! bkn aku tapi the other one...ehem2x

kampung aku yg sunyi cam xde penghuni bley jadi riuh X_x disebabkan bunyi high vocal dr makcik2..nenek2x...yg pasti gelak ketawa!!
mesti jiran2 tekejut2 dengar asyik gelak jer....LOL!


 yang lain tesadai dok nunggu dodol!!


DODOL!!! siap sudah....jadi sepanjang tu pakcik aku tanyer jer bape lama nak siap
mesti ade org jawab lagi 2jam! haha~
jd pakcik aku agk HOT X_x asyik2..2jam lagi...asyik2 2jam lagi..
biler nak siap???!!

 jadi disebabkan kami hidup yang penoh kemodenan jd cara nak tuang dodol adalah dengan menggunakan pelepah pisang. tradisional kan..kalu aku guna senduk balut ngn plastik. jadi yang lain agak
teruja dgn presentation ayah aku :P
aku tau yg buat cam tu gak...tp jarang mengacau dodol agak suka tgk.
ni aktiviti mengagih dodol :P
 *satu tuk kau..separuh kau..semua tuk den :P*
7jam penantian yg berbaloi..sodap oo! asyik 2jam jer...siap gak...
selepas dr tu....
pe lagi tdo la....siap bedengkur2x! sabo je la....X_x
berlawan2x lak...grrr!
sana kuat sebelah aku pun kuat gak...ayakkk~~
p/s: bt cousin aku di rantau org! weyh copek balik...hihi~
repeat BBQ..sponsor aww~ pe gune currency tinggi xguna kat malaysia..:D
udang mentega aww~ nyum2x

You Might Also Like

0 comments